PEC (Puigcerver Estiu Camp)

L'escola activa, catalana i laica de Reus

Puigcerver Estiu Camp: edició 2022

El Puigcerver Estiu Camp és el casal d’estiu que oferim a les instal·lacions de l’Escola adreçat a nens i nenes de P2 a 2n d’ESO de l’Escola i d’altres escoles. El PEC busca que els seus participants gaudeixin de l’estiu aprenent diferents disciplines, practiquin esport i obtinguin noves amistats i eines per desenvolupar-se en el dia a dia.

El PEC està format per les següents disciplines esportives: Judo, bàsquet i gimnàstica rítmica i estètica, dirigides per monitors titulats.

A més d’aquestes especialitats, oferim l’I-PEC, adreçat exclusivament a infants d’educació infantil, basat en el treball de la llengua anglesa, la música, la psicomotricitat i la creativitat.

Inscripcions limitades.
Les places s’atorgaran per ordre d’inscripció.

APUNTA’T AQUÍ!

Quin PEC puc fer?

I-PEC (exclusiu per a Educació Infantil)

L’IPEC s’adreça a les nenes i nens de P2, P3, P4i P5, i es basa en el treball de la llengua anglesa, la psicomotricitat, la música i la creativitat de manera simultània.

Bàsquet

En aquest PEC incidirem tant en la iniciació com en la tecnificació del bàsquet depenent de l’itinerari que s’esculli. A mesura que avanci el campus pot haver-hi participants que promocionin de nivell.

PEC Judo 2022

El judo no és únicament un esport, és una disciplina per a la formació física i moral. Aquest esport olímpic el pot practicar tothom per millorar la condició física, cognitiva i social.

PEC Gimnàstica rítmica i estètica

En aquest PEC connectarem amb els cincs sentits a l’hora de ballar, interpretant diferent emocions a través del ball, millorant l’expressió corporal i aprenent a parlar en públic.

Júnior

PEC Júnior s’adreça a les nenes i nens de 1r de primària a 2n d’ESO. En aquest PEC posarem en pràctica la nostra creativitat, tant individual com col·lectiva, mitjançant la resolució de reptes, jocs i elaboracions manuals i plàstiques.

MÉS INFORMACIÓ

Fes clic per veure el vídeo

GRUPS
REDUÏTS

Totes les activitats estan formades per grups reduït.

MONITORS
TITULATS

Dirigides per
monitors titulats, la programació està coordinada per un equip de
tècnics de les diferents disciplines esportives i per professionals de l’I-PEC.

ACOLLIDA I MENJADOR

El PEC ofereix altres serveis com l’acollida i el servei de menjador.

ESDEVENIMENTS ESPECIALS

Com a esdeveniment especial, cada setmana farem una activitat extraordinària en la que participaran tots els nens/es.

1ª SETMANA: Del 27 de juny a l’1 de juliol

LA FESTA MAJOR

2ª SETMANA: Del 4 al 8 de juliol

LA HÍPICA

3ª SETMANA: De l’11 al 15 de juliol

AUTOS DE FOX SOSTENIBLES

4ª SETMANA: Del 18 al 22 de juliol

REMULLADA (inflables)

5ª SETMANA: Del 25 al 29 de juliol

NIT D’ESTELS

HORARIS PEC

PREUS

DESCOMPTES

– S’obsequiarà cada infant amb dues samarretes.
– Les famílies de l’Escola tenen un 5% de descompte.
– Totes les famílies tenen un descompte del 10% en el segon germà i del 20% en el tercer germà.
– Els descomptes no són acumulables.
Inscripcions limitades. Les places s’atorgaran per ordre d’inscripció.