PEC (Puigcerver Estiu Camp)

Puigcerver Estiu Camp

El Puigcerver Estiu Camp és el casal d’estiu que oferim a les instal·lacions de l’Escola adreçat a nens i nenes de I2 fins a 2n d’ESO, de l’Escola i d’altres escoles.
El PEC busca que els nens i nenes gaudeixin de l’estiu, practiquin esport aprenent diferents disciplines i obtinguin noves amistats i eines per desenvolupar-se en el dia a dia.
El PEC està format per les següents modalitats esportives: Judo, bàsquet i gimnàstica rítmica i estètica, dirigides per monitors titulats.
A més d’aquestes especialitats, oferim l’I-PEC, adreçat exclusivament a infants d’educació infantil, basat en el treball de la llengua anglesa, el joc, la música, la psicomotricitat i la creativitat.
I oferim també el PEC Júnior, adreçat a nenes i nens de 1r de primària a 2n d’ESO on es posa en pràctica la creativitat, tant individual com col·lectiva, mitjançant la resolució de reptes, jocs, elaboracions…

Inscripcions limitades. Les places s’atorgaran per ordre d’inscripció.

APUNTA’T AQUÍ!

Quin PEC puc fer?

I- PEC
(exclusiu per a Educació Infantil)

L’IPEC s’adreça a les nenes i nens de i2, i3, i4 i5, i es basa en el treball de la llengua anglesa, la psicomotricitat, la música i la creativitat de manera simultània.

PEC Bàsquet

En aquest PEC incidirem tant en la iniciació com en la tecnificació del bàsquet depenent de l’itinerari que s’esculli. A mesura que avanci el campus pot haver-hi participants que promocionin de nivell.

PEC
Judo

El judo no és únicament un esport, és una disciplina per a la formació física i moral. Aquest esport olímpic el pot practicar tothom per millorar la condició física, cognitiva i social.

PEC Gimnàstica rítmica i estètica

En aquest PEC connectarem amb els cincs sentits a l’hora de ballar, interpretant diferent emocions a través del ball, millorant l’expressió corporal i aprenent a parlar en públic.

PEC
Junior

Júnior

PEC Júnior s’adreça a les nenes i nens de 1r de primària a 2n d’ESO. En aquest PEC posarem en pràctica la nostra creativitat, tant individual com col·lectiva, mitjançant la resolució de reptes, jocs i elaboracions manuals i plàstiques.

GRUPS
REDUÏTS

Totes les activitats estan formades per grups reduït.

MONITORS
TITULATS

Dirigides per

monitors titulats, la programació està coordinada per un equip de tècnics de les diferents disciplines esportives i per professionals de l’I-PEC.
PROJECTE VOLUNTARIS

Volem que l’alumnat de l’escola tingui l’oportunitat de fer de volunaris i acompanyar als monitors/es en les activitats diàries del PEC. Sabem que si dediquem el temps personal a altres persones i de diferents edats, es creen vincles que generen empatia i, a la vegada, potencien el desenvolupament personal i emocional.

ACOLLIDA I MENJADOR

El PEC ofereix altres serveis com l’acollida i el servei de menjador.

ESDEVENIMENTS ESPECIALS

Com a esdeveniment especial, cada setmana farem una activitat extraordinària en la que participaran tots els nens/es.

Esdeveniments especials

1ª SETMANA: Del 25 al 28 de juny

LA FESTA MAJOR

2ª SETMANA: De l’1 al 5 de juliol

AMAZONAS PER UN DIA

3ª SETMANA: Del 8 al 12 de juliol

NÚVOLS DE SABÓ

4ª SETMANA: Del 15 al 19 de juliol

ADAPTA’T! BÀSQUET EN CADIRES DE RODES

5ª SETMANA: Del 22 al 26 de juliol

LA REMULLADA

6ª SETMANA: Del 29 al 31 de juliol

NIT D’ESTELS

HORARIS PEC

PREUS

DESCOMPTES

– S’obsequiarà cada infant amb dues samarretes. – Les famílies de l’Escola tenen un 5% de descompte. – Totes les famílies tenen un descompte del 10% en el segon germà i del 20% en el tercer germà. – Els descomptes no són acumulables. Inscripcions limitades. Les places s’atorgaran per ordre d’inscripció.

Patrocinadors