Batxillerat Artístic

L’art, mil maneres d’expressar-se

A l’Escola ens agrada expressar-nos en diferents llenguatges. Al costat dels batxillerats d’Humanitats i Ciències Socials i de Ciències i Tecnologia, a la Puigcerver tenim totes les modalitats!

Si tens inquietuds creatives i estètiques, si t’interessa la història de l’art, si t’agrada el disseny o si el món audiovisual és el teu crush, no t’ho pensis més! A l’Escola Puigcerver podràs disposar de les instal·lacions adequades i el material necessari per l’artista que portes dins!

Optatives

1r de BAT: Fonaments de les arts I, Cultura audiovisual I, Dibuix artístic I, Dibuix tècnic I i Literatura catalana. 2n de BAT: Fonaments de les arts II, Cultrua audiovisual II, Dibuix artístic II, Dibuix tècnic II, Disseny i Literatura catalana. Aquestes són les diverses optatives de BAT que se sumaran a les matèries obligatòries. Però sempre podràs escollir alguna optativa que no sigui de la teva branca. Consulta-les totes:

TREBALL DE RECERCA

És el treball d’investigació que es fa a BAT. Aquí podràs escollir el teu tutor/a i el tema del teu treball d’entre infinites possibilitats: arquitectura, les múltiples expressions de la moda, un curtmetratge, organitzar una exposició artística, dissenyar un vídeo d’animació…

SORTIDES ACADÈMIQUES

Un cop acabat aquest batxillerat, podràs escollir entre nombroses sortides acadèmiques: els estudis de belles arts, arquitectura, arts escèniques, producció de videojocs, disseny, màrqueting i publicitat, comunicació audiovisual, educació infantil i primària, història i història de l’art, humanitats i turisme, etc.