Comunicació

Per informar-te de l’actualitat de l’Escola Puigcerver pots consultar el nostre web, les xarxes socials, les aplicacions i les notícies.

XARXES SOCIALS

Troba’ns a les xarxes per compartir les activitats de l’Escola i estar al corrent de la nostra actualitat!

APLICACIONS

Usem l’eina de ClickEdu per controlar assistències, menús i activitats. Accés restringit a les famílies.

NOTÍCIES

A ClickEdu també compartim la nostra actualitat a l’espai de les notícies del centre.

ARXIU FOTOGRÀFIC

Continguts fotogràfics de les activitats i sortides que fem. Accés restringit a les famílies del centre.

PREMSA

Recull de premsa. Notícies d’esdeveniments importants i públics que surten als mitjans.

CONTACTE

Contacta amb nosaltres per temes relacionats amb la comunicació i la publicitat.

Sempre connectats

Tenim perfils oficials a diverses xarxes socials, on hi compartim diferent contingut. Visita-les!

Normes d’ús xarxes socials
APLICACIONS

ClickEdu a l’abast de tothom!

Explicació de l’aplicació amb enllaç a la seva pàgina web.

ClickEdu PuigcerverDescarrega-te-la!

Contacta’ns!

Si ens vols fer arribar un missatge relacionat amb la comunicació o la publicitat de l’Escola Puigcerver, posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant el següent formulari. El correu és comunicació@escolapuigcerver.cat.

Formulari de contacte