Extraescolars

Consulta totes les extraescolars que t’oferim

T’oferim una àmplia varietat d’activitats extracurriculars! Sabem que l’educació no només es basa en els llibres de text i les aules, sinó també en les experiències enriquidores fora de l’horari lectiu.
Les activitats complementàries són una oportunitat excel·lent per a que els estudiants explorin els seus interessos, descobreixin nous talents i fomentin la interacció social.

English Club

Món creatiu

Escola Esportiva

CONDICIONS DE PAGAMENT I INSCRIPCIÓ
Totes les activitats han de ser d’un mínim de 8 alumnes.
El cost de la matrícula es de 35€ unificada per a totes les activitats i es cobrarà en el primer rebut, només a aquells alumnes, que comencin les activitats extraescolars. Per la resta la matrícula serà gratuïta.
Les activitats extraescolars s’iniciaran el mes de setembre i finalitzaran el mes de juny dels curs escolar i es facturaran el dia 15 de cada mes (primera facturació 15/09 i l’última el 15/05).