L’hora de dinar

Un nou concepte a l’hora de dinar

L’Escola ha reformulat el concepte de menjador com a un espai ideal que contribueix a l’educació integral de l’alumnat. Creiem que hi ha diferents àmbits a treballar: el nutritiu, el cultural, el social i el lúdic. Proposem l’hora de dinar com un espai no obligatori, però amb tractament curricular de treball tranversal.
Un menjador on l’alumne faci equip, companyonia i família, que es responsabilitzi de les tasques per adquirir autonomia i assumeixi uns hàbits alimentaris i higiènics òptims. Fem un treball progressiu per tal que els infants arribin a servir-se ells mateixos i tinguin cura del lloc on mengen, mantenint-lo net i endreçat quan acaben.

Fes clic al vídeo

Descobreix un nou concepte de menjador

I després de dinar…

El repòs és imprescindible per al desenvolupament. Els infants de P3 i P4 dediquen una estona al descans després de dinar. Després, els alumnes de 5è i 6è d’EP duen a terme una activitat ben entranyable: les Sabatetes, que consisteix a despertar els més petits en un ambient relaxat i tot explicant un conte.