Estem a punt!

A l’Escola Puigcerver estem a punt!

A l’Escola Puigcerver estem a punt per aquest curs tan especial. L’emergència sanitària ens ha obligat a prendre mesures excepcionals. Seguir aquestes mesures és responsabilitat de tots, i per fer una Escola Segura cal la col·laboració d’alumnes, famílies i mestres.

En aquest espai trobareu disponibles tots els documents que hem fet arribar a les famílies, ordenats per cursos. Tots els canvis s’aniran actualitzant puntualment, recomanem visitar assíduament aquesta pàgina per estar al corrent de tota la informació. Podeu consultar i descarregar tots els documents.

Més avall també trobareu tots els canvis que hem fet a l’Escola per adequar-nos a les circumstàncies de la pandèmia i per oferir més seguretat que mai als nostres alumnes i el nostre personal. Som una Escola Segura!

EDUCACIÓ INFANTIL

EDUCACIÓ PRIMÀRIA