Batxillerat Social i Humanístic

Necessitem entendre el món

Sabem que l’aprenentatge i els coneixements en humanitats i ciències socials són la base de la història i l’organització de les societats. Al costat dels batxillerats de Ciències i Tecnologia i d’Arts plàstiques, a la Puigcerver tens la possibilitat de cursar totes les modalitats!

T’agrada la història, la societat o la literatura? És una modalitat especial per tu si tens consciència i responsabilitat social, interès en els processos de l’evolució humana, els esdeveniments polítics, econòmics i culturals que t’envolten, o en el món de l’arqueologia, les llengües, les relacions i diversitats humanes.

Optatives

1r de BAT: Llatí, Matemàtiques aplicades a les Ciències socials, Història contemporània, Economia d’empresa, Economia, Psicologia i Socialogia, Literatura catalana. 2n de BAT: Llatí, Matemàtiques aplicades a les Ciències socials, Història de l’Art, Economia d’empresa, Geografia, Grec, Literatura catalana. Aquestes són les diverses optatives de BAT que se sumaran a les matèries obligatòries. Però sempre podràs escollir alguna optativa que no sigui de la teva branca. Consulta-les totes:

TREBALL DE RECERCA

És el treball d’investigació que es fa a BAT. Aquí podràs escollir el teu tutor/a i el tema del teu treball d’entre infinites possibilitats: la història, la història de l’art, la comunicació, la literatura, temes d’actualitat (immigració, perspectiva de gènere, contaminació)… També podràs presentar el teu treball a premis universitaris externs.

SORTIDES ACADÈMIQUES

Un cop acabat aquest batxillerat, podràs escollir entre nombroses sortides acadèmiques: els estudis de belles arts, arquitectura, arts escèniques, producció de videojocs, disseny, màrqueting i publicitat, comunicació audiovisual, educació infantil i primària, història i història de l’art, humanitats i turisme, etc.