Batxillerat Científic i Tecnològic

Una innovació constant

Sabem que la tecnologia i la ciència ocupen gran part de les nostres vides i són la base de la innovació i l’evolució de la societat. Al costat dels Batxillerats d’Humanitats i Ciències Socials i d’Arts plàstiques, a la Puigcerver tens totes les modalitats!

Si vols dedicar la teva carrera en el món de les ciències de la naturalesa o la tecnologia i la informàtica, si t’interessa el món que ens envolta, si t’agrada ajudar els altres amb els teus coneixements, si tens vocació en la medicina o si vols estudiar els animals, els humans o el planeta Terra, aquest és el teu Batxillerat!

Optatives

A 1r i a 2n de BAT hi ha les optatives de Matemàtiques, Ciències de la Terra, Física, Química, Tecnologia industrial i Biologia. A més a més, pots fer-ne una altra com Literatura catalana, Francès o Alemany.

Aquestes són les diverses optatives de BAT que se sumaran a les matèries obligatòries. Però sempre podràs escollir alguna optativa que no sigui de la teva branca. Consulta-les totes:

TREBALL DE RECERCA

És el treball d’investigació que es fa a BAT. Aquí podràs escollir el teu tutor/a i el tema del teu treball d’entre infinites possibilitats: la biologia, la física, la química, la tecnologia, la informàtica, la robòtica, la medicina, l’arquitectura,…

SORTIDES ACADÈMIQUES

Un cop acabat aquest batxillerat, podràs escollir entre nombroses sortides acadèmiques: medicina, infermeria, biologia, química, física, matemàtiques, enginyeries, robòtica, videojocs, ciències de la salut, veterinària, psicologia, economia, administració i direcció d’empreses, educació i arquitectura, entre d’altres.