Benvinguts a l’Extraescolar de Judo: Forjant Disciplina i Resiliència
Els nostres joves judokes tenen l’oportunitat de desenvolupar-se tant a nivell esportiu com personal. Volem compartir amb vosaltres els aspectes més destacats d’aquesta activitat:

Esport i Tècnica

El judo és un esport olímpic que combina tècniques de lluita i moviments de projecció amb una finalitat educativa i formativa. LA UNESCO va declarar el Judo com el millor esport inicial formatiu per a nens i joves de 3 a 21 anys.
Els nostres alumnes aprenen a executar tècniques amb precisió i a utilitzar la força de l’adversari a seu favor.
La flexibilitat, la força i la coordinació són essencials per a un judoka. Les sessions inclouen exercicis específics per millorar aquestes habilitats.

Valors i Respecte

Ensenyem als nostres judokes valors com el respecte, la humilitat i la cortesia. El judo és un esport que promou el respecte mutu entre els participants.
Els judokes aprenen a saludar els seus companys i rivals, a acceptar les victòries i les derrotes amb elegància i a mantenir una actitud positiva.

Desenvolupament Personal

Més enllà de les tècniques, el judo fomenta la disciplina i la resiliència. Els judokes aprenen a superar els obstacles, a persistir i a adaptar-se a situacions imprevistes.
La concentració i la paciència són claus per a l’èxit en aquest esport. Els nens aprenen a controlar les seves emocions i a mantenir-se centrats.

Horaris i preus

judo